آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ

آموزش نحوه تبلیغات در اینترنت ( ادگاه )

 

در حال حاضر سایت ادگاه غیرفعال شده است !


تبلیغات در ادگاه :
مزیت مهمی که اینترنت در قیاس با سایر رسانه‌ها دارد این است که در اینجا کاربر قدرت انتخاب بسیار بالایی دارد ، در اصل وی چیزی را مشاهده می‌کند که در جستجوی همان بوده است ، از این رو یک آگهی هوشمند متناسب با خواسته ذهنی وی می‌تواند موثرترین و سودمندترین نوع تبلیغ باشد. ادگاه مکان این آگهی در فضای نامحدود اینترنت است.

طرح افزایش تضمینی محبوبیت وبگاه یا وبلاگ :
یکی از دلایلی که باعث می‌شود یک وبگاه یا وبلاگ مفید و پرمحتوی نتواند جایگاه واقعی خود را بدست آورد ، عدم تبلیغات و اطلاع‌رسانی هدفمند و موثر است ، صرف هزینه بالا صرفا جهت افزایش بازدید به ندرت باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه کسب جایگاهی مناسب و دائمی خواهد شد .

کارشناسان ادگاه این امکان را دارند که با بررسی وبگاه یا وبلاگ شما ، طرحی تبلیغاتی جهت افزایش محبوبیت به صورت تضمینی ارائه نمایند ، شما می توانید اهداف ابتدایی و نهایی خود را برای ما تعریف کرده و سپس کمترین هزینه لازم جهت رسیدن به آنها را از ما جویا شوید .

در ثبت یک آگهی عوامل مختلفی از جمله موضوع و کلمات کلیدی مناسب ، میزان هزینه نمایش یا کلیک ، انتخاب وبگاه یا وبلاگهای مرتبط ، تعیین شهر یا استان و ... نقش بسزایی در میزان اثربخشی آن آگهی دارند ، کارشناسان ادگاه آمادگی دارند تا در این زمینه مشاوره‌های لازم را به شما ارائه نمایند .

با کمترین هزینه آگهی خود را به دهها هزار همشهری خود نمایش دهید :
اگر پزشک، وکیل، مشاور و ... هستید.
اگر دارای رستوران، آموزشگاه، آرایشگاه و ... هستید.
اگر می‌خواهید هر نوع کالایی را به فروش برسانید یا خدماتی را ارائه دهید.
بدون نیاز به داشتن وبگاه یا طراحی بنر، شما می‌توانید پس از ثبت نام ، آگهی متنی خود را با تعیین 5 ریال برای هر بار نمایش و بدون هزینه کلیک ثبت کرده و با پرداخت تنها 10 هزار تومان بدون هیچ محدودیت زمانی متناسب با موضوع و کلمات کلیدی مورد نظرتان در حدود 5 هزار وبگاه و وبلاگ مختلف به 20 هزار همشهری خود نمایش دهید .

توجه داشته باشید اگر یک نفر در صد وبگاه و وبلاگ مختلف هم آگهی شما را مشاهده کند تنها یک بار هزینه نمایش کسر خواهد شد ، آمار کامل زمانهای نمایش آگهی و لیستی از صفحاتی که آگهی شما در آن نمایش داده شده به همراه شناسه (IP) بازدیدکننده و ساعت دقیق بازدید در بخش مشاهده آمار آگهی نمایش داده می‌شود .

نمایش آگهی تنها به شناسه‌های اینترنتی (IP) داخل کشور :
یکی از امکانات جدید ثبت و ویرایش آگهی در سیستم ادگاه، نمایش آگهی تنها به شناسه‌های اینترنتی (IP) داخل کشور است. بدین معنی که آگهی‌دهنده می‌تواند آگهی خود را طوری تنظیم کند که تنها افرادی که در داخل کشور به صورت عادی (بدون استفاده از پروکسی یا فیلترشکن) از اینترنت استفاده می‌کنند آگهی وی را مشاهده نمایند .

در این حالت هرچند تا حدی از تعداد بازدیدکنندگان آگهی کاسته خواهد شد ولی جلوی بسیاری از تقلبها و کلیکهای غیر واقعی نیز گرفته می‌شود ، لذا پیشنهاد می‌گردد آگهی‌دهندگان چنانچه مبلغی جهت نمایش آگهی و یا مبلغ نسبتا بالایی برای کلیک تعیین می‌کنند ، از این امکان بهره برده تا با هزینه کمتر بازدهی بیشتری داشته باشند .

مقایسه سیستمهای مختلف آگهی اینترنتی در کشور با سیستم ادگاه :

نمایش آگهی در سایتهای خاص با محدودیت زمانی :
این نوع آگهیها را می‌توان با پوستر،‌بنر و بیلیوردهایی که در مکانهای عمومی نمایش داده می‌شوند مقایسه کرد ، دارای گستردگی مکانی کم و گستردگی زمان متوسط بوده ولی از لحاظ جذب مخاطب اصلی می توانند در شرایط نسبتا بهتری از تبلیغات در مکانهای عمومی باشند . صرفه مالی آنها هم تقریبا متوسط و دارای انعطاف‌پذیری کمی هم می‌باشند .

نمایش آگهی بر اساس تعداد مشاهده :
تفاوت این نوع آگهی ها با سیستم آگهی هوشمند ادگاه در این است که آنها معمولا بدون در نظر گرفتن فرد مخاطب به ازاء هر بار مشاهده هزینه دریافت می‌کنند یعنی اگر فردی صد بار یک آگهی را مشاهده کند ، هزینه صد بار نمایش را دریافت می‌کنند .

نمایش آگهی بر اساس تعداد کلیک :
نمایش‌دهندگان این نوع آگهی ها با دریافت هزینه بالا به ازاء هر کلیک ،‌ شیوه‌های درآمدهای کاذب کلیکی را راه‌اندازی کرده‌اند که معمولا منفعت قابل‌توجهی برای آگهی‌دهنده ندارند .

تبلیغات در گوگل و نمایش آگهی متنی در گوگل تنها با نصف قیمت :
به طور حتم گوگل پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین وبگاه نه تنها در ایران بلکه در جهان است ، درصد بسیار بالایی از میزان دسترسی به صفحات وب از طریق جستجو در این وبگاه انجام می‌پذیرد ، با استفاده از یک روش هوشمند تبلیغاتی به نام ادوردز (AdWords) یعنی تبلیغ از طریق کلمات ، گوگل این قابلیت را دارد که یک آگهی متناسب با کلمات جستجو شده نمایش دهد . این آگهی را می توان به گونه‌ای تنظیم کرد که تنها به مردم داخل کشور نمایش داده شود و هزینه آن تنها زمانی که بر روی آن کلیک می‌شود محاسبه گردد .

هنگام ثبت آگهی در سیستم ادگاه شما می‌توانید با انتخاب آیتم « نمایش آگهی در گوگل » درخواست خود را برای این نوع آگهی اعلام نمایید ، ادگاه با حداقل هزینه ممکن که حدود نیمی از ارزش دلاری آن است یک آگهی جهت نمایش در گوگل برای شما ایجاد کرده و در پایان گزارش کامل آن را برای شما ارسال خواهد نمود .

نحوه نمایش آگهی در ادگاه :
سیستمی که ادگاه جهت نمایش آگهی به کار می‌برد CPI مخفف Cost Per Impression می‌باشد ، یعنی دریافت هزینه به ازاء میزان تاثیرگذاری آگهی ، در این روش به طور مثال اگر یک آگهی در صدها صفحه یک وبگاه برای یک فرد نمایش داده شود تنها یک بار هزینه دریافت می‌گردد ، دریافت هزینه CPC مخفف Cost Per Click برای هر کلیک نیز تنها به دلیل تشویق دارندگان وبگاه و وبلاگ به منظور قرار دادن آگهی در مکانی مناسب در هر صفحه است . این هزینه برای وبگاه‌ها و وبلاگهای عمومی پنج برابر CPI می‌باشد ولی برای وبگاه‌های پربازدیدی که با ما همکاری می‌کنند بنا به تشخیص صاحب وبگاه می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد که معمولا در جهت جذب آگهی بیشتر ، از مبلغ ذکر شده کمتر بوده و یا حتی بدون هزینه می‌باشند .

مزیت مهمی که در ادگاه وجود دارد این است که مبلغ CPI کاملا به اختیار آگهی دهنده می‌باشد ، یعنی شما هر مقداری که می‌خواهید جهت نمایش آگهی خود پرداخت کنید ، می‌پردازید ولی نمایش آگهی در یک صفحه بنا به اولویتهایی است که مبلغ CPI یکی از مهمترین آنها می‌باشد . یعنی کسی که به طور مثال 5 تومان جهت نمایش آگهی خود می‌پردازد ، آگهی وی دارای اولویت نمایش به مراتب بیشتری از کسی است که تنها 1 تومان پرداخت می‌کند . بنابراین شما در اصل وارد یک Campaign یا یک نوع رقابت جهت نمایش آگهی می‌شوید و نوع پرداخت و تنظیمات آگهی می‌تواند در پیروزی شما در این رقابت بسیار موثر باشد .

*جهت تبلیغ در سایت ادگاه و کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید :



نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
ورکفا :: استخدام افراد فریلنسر و برون سپاری کارها

پونیشا :: نیروی کار مجازی
خدمات ما

جهت خرید اینترنتی با حساب بانکی

پرفکت مانی Perfect money

اوکی پی Okpay

و یا شارژ حساب خود


تماس بگیرید

طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 22000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


آموزش نحوه تبلیغات در اینترنت ( ادگاه )

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ
۹۲/۰۸/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

 

در حال حاضر سایت ادگاه غیرفعال شده است !


تبلیغات در ادگاه :
مزیت مهمی که اینترنت در قیاس با سایر رسانه‌ها دارد این است که در اینجا کاربر قدرت انتخاب بسیار بالایی دارد ، در اصل وی چیزی را مشاهده می‌کند که در جستجوی همان بوده است ، از این رو یک آگهی هوشمند متناسب با خواسته ذهنی وی می‌تواند موثرترین و سودمندترین نوع تبلیغ باشد. ادگاه مکان این آگهی در فضای نامحدود اینترنت است.

طرح افزایش تضمینی محبوبیت وبگاه یا وبلاگ :
یکی از دلایلی که باعث می‌شود یک وبگاه یا وبلاگ مفید و پرمحتوی نتواند جایگاه واقعی خود را بدست آورد ، عدم تبلیغات و اطلاع‌رسانی هدفمند و موثر است ، صرف هزینه بالا صرفا جهت افزایش بازدید به ندرت باعث افزایش محبوبیت و در نتیجه کسب جایگاهی مناسب و دائمی خواهد شد .

کارشناسان ادگاه این امکان را دارند که با بررسی وبگاه یا وبلاگ شما ، طرحی تبلیغاتی جهت افزایش محبوبیت به صورت تضمینی ارائه نمایند ، شما می توانید اهداف ابتدایی و نهایی خود را برای ما تعریف کرده و سپس کمترین هزینه لازم جهت رسیدن به آنها را از ما جویا شوید .

در ثبت یک آگهی عوامل مختلفی از جمله موضوع و کلمات کلیدی مناسب ، میزان هزینه نمایش یا کلیک ، انتخاب وبگاه یا وبلاگهای مرتبط ، تعیین شهر یا استان و ... نقش بسزایی در میزان اثربخشی آن آگهی دارند ، کارشناسان ادگاه آمادگی دارند تا در این زمینه مشاوره‌های لازم را به شما ارائه نمایند .

با کمترین هزینه آگهی خود را به دهها هزار همشهری خود نمایش دهید :
اگر پزشک، وکیل، مشاور و ... هستید.
اگر دارای رستوران، آموزشگاه، آرایشگاه و ... هستید.
اگر می‌خواهید هر نوع کالایی را به فروش برسانید یا خدماتی را ارائه دهید.
بدون نیاز به داشتن وبگاه یا طراحی بنر، شما می‌توانید پس از ثبت نام ، آگهی متنی خود را با تعیین 5 ریال برای هر بار نمایش و بدون هزینه کلیک ثبت کرده و با پرداخت تنها 10 هزار تومان بدون هیچ محدودیت زمانی متناسب با موضوع و کلمات کلیدی مورد نظرتان در حدود 5 هزار وبگاه و وبلاگ مختلف به 20 هزار همشهری خود نمایش دهید .

توجه داشته باشید اگر یک نفر در صد وبگاه و وبلاگ مختلف هم آگهی شما را مشاهده کند تنها یک بار هزینه نمایش کسر خواهد شد ، آمار کامل زمانهای نمایش آگهی و لیستی از صفحاتی که آگهی شما در آن نمایش داده شده به همراه شناسه (IP) بازدیدکننده و ساعت دقیق بازدید در بخش مشاهده آمار آگهی نمایش داده می‌شود .

نمایش آگهی تنها به شناسه‌های اینترنتی (IP) داخل کشور :
یکی از امکانات جدید ثبت و ویرایش آگهی در سیستم ادگاه، نمایش آگهی تنها به شناسه‌های اینترنتی (IP) داخل کشور است. بدین معنی که آگهی‌دهنده می‌تواند آگهی خود را طوری تنظیم کند که تنها افرادی که در داخل کشور به صورت عادی (بدون استفاده از پروکسی یا فیلترشکن) از اینترنت استفاده می‌کنند آگهی وی را مشاهده نمایند .

در این حالت هرچند تا حدی از تعداد بازدیدکنندگان آگهی کاسته خواهد شد ولی جلوی بسیاری از تقلبها و کلیکهای غیر واقعی نیز گرفته می‌شود ، لذا پیشنهاد می‌گردد آگهی‌دهندگان چنانچه مبلغی جهت نمایش آگهی و یا مبلغ نسبتا بالایی برای کلیک تعیین می‌کنند ، از این امکان بهره برده تا با هزینه کمتر بازدهی بیشتری داشته باشند .

مقایسه سیستمهای مختلف آگهی اینترنتی در کشور با سیستم ادگاه :

نمایش آگهی در سایتهای خاص با محدودیت زمانی :
این نوع آگهیها را می‌توان با پوستر،‌بنر و بیلیوردهایی که در مکانهای عمومی نمایش داده می‌شوند مقایسه کرد ، دارای گستردگی مکانی کم و گستردگی زمان متوسط بوده ولی از لحاظ جذب مخاطب اصلی می توانند در شرایط نسبتا بهتری از تبلیغات در مکانهای عمومی باشند . صرفه مالی آنها هم تقریبا متوسط و دارای انعطاف‌پذیری کمی هم می‌باشند .

نمایش آگهی بر اساس تعداد مشاهده :
تفاوت این نوع آگهی ها با سیستم آگهی هوشمند ادگاه در این است که آنها معمولا بدون در نظر گرفتن فرد مخاطب به ازاء هر بار مشاهده هزینه دریافت می‌کنند یعنی اگر فردی صد بار یک آگهی را مشاهده کند ، هزینه صد بار نمایش را دریافت می‌کنند .

نمایش آگهی بر اساس تعداد کلیک :
نمایش‌دهندگان این نوع آگهی ها با دریافت هزینه بالا به ازاء هر کلیک ،‌ شیوه‌های درآمدهای کاذب کلیکی را راه‌اندازی کرده‌اند که معمولا منفعت قابل‌توجهی برای آگهی‌دهنده ندارند .

تبلیغات در گوگل و نمایش آگهی متنی در گوگل تنها با نصف قیمت :
به طور حتم گوگل پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین وبگاه نه تنها در ایران بلکه در جهان است ، درصد بسیار بالایی از میزان دسترسی به صفحات وب از طریق جستجو در این وبگاه انجام می‌پذیرد ، با استفاده از یک روش هوشمند تبلیغاتی به نام ادوردز (AdWords) یعنی تبلیغ از طریق کلمات ، گوگل این قابلیت را دارد که یک آگهی متناسب با کلمات جستجو شده نمایش دهد . این آگهی را می توان به گونه‌ای تنظیم کرد که تنها به مردم داخل کشور نمایش داده شود و هزینه آن تنها زمانی که بر روی آن کلیک می‌شود محاسبه گردد .

هنگام ثبت آگهی در سیستم ادگاه شما می‌توانید با انتخاب آیتم « نمایش آگهی در گوگل » درخواست خود را برای این نوع آگهی اعلام نمایید ، ادگاه با حداقل هزینه ممکن که حدود نیمی از ارزش دلاری آن است یک آگهی جهت نمایش در گوگل برای شما ایجاد کرده و در پایان گزارش کامل آن را برای شما ارسال خواهد نمود .

نحوه نمایش آگهی در ادگاه :
سیستمی که ادگاه جهت نمایش آگهی به کار می‌برد CPI مخفف Cost Per Impression می‌باشد ، یعنی دریافت هزینه به ازاء میزان تاثیرگذاری آگهی ، در این روش به طور مثال اگر یک آگهی در صدها صفحه یک وبگاه برای یک فرد نمایش داده شود تنها یک بار هزینه دریافت می‌گردد ، دریافت هزینه CPC مخفف Cost Per Click برای هر کلیک نیز تنها به دلیل تشویق دارندگان وبگاه و وبلاگ به منظور قرار دادن آگهی در مکانی مناسب در هر صفحه است . این هزینه برای وبگاه‌ها و وبلاگهای عمومی پنج برابر CPI می‌باشد ولی برای وبگاه‌های پربازدیدی که با ما همکاری می‌کنند بنا به تشخیص صاحب وبگاه می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد که معمولا در جهت جذب آگهی بیشتر ، از مبلغ ذکر شده کمتر بوده و یا حتی بدون هزینه می‌باشند .

مزیت مهمی که در ادگاه وجود دارد این است که مبلغ CPI کاملا به اختیار آگهی دهنده می‌باشد ، یعنی شما هر مقداری که می‌خواهید جهت نمایش آگهی خود پرداخت کنید ، می‌پردازید ولی نمایش آگهی در یک صفحه بنا به اولویتهایی است که مبلغ CPI یکی از مهمترین آنها می‌باشد . یعنی کسی که به طور مثال 5 تومان جهت نمایش آگهی خود می‌پردازد ، آگهی وی دارای اولویت نمایش به مراتب بیشتری از کسی است که تنها 1 تومان پرداخت می‌کند . بنابراین شما در اصل وارد یک Campaign یا یک نوع رقابت جهت نمایش آگهی می‌شوید و نوع پرداخت و تنظیمات آگهی می‌تواند در پیروزی شما در این رقابت بسیار موثر باشد .

*جهت تبلیغ در سایت ادگاه و کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی