آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

آموزش تصویری ثبت نام در سایت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

ابتدا با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ثبت نام سایت  شوید :

نام کاربری و کد معرف بطور خودکار نوشته می شود .

در قسمت (نام کاربری شما) یک نام کاربری بدون فاصله بنویسید . بطور مثال : namekarbari

سپس در کادرهای کلمه عبور ، رمزی دلخواه برای حساب خود بنویسید . مثال : hasan1394

با کلیک بر روی تایید اطلاعات به مرحله ثبت اطلاعات فردی منتقل می شوید .


در این مرحله ، نام و نام خانوادگی ، شماره ملی و ایمیل خود را وارد نمایید .

در صورتیکه ایمیل ( پست الکترونیکی )  ندارید ، ایمیلتان را به این صورت وارد نمایید :

bizmlm.ir@نام کاربری شما  

بطور مثال : namekarbari@bizmlm.ir

با کلیک بر روی تایید اطلاعات ، به مرحله بازبینی اطلاعات منتقل می شوید که با مشاهده اطلاعات خود و تایید نهایی ، ثبت نام شما به پایان می رسد .

جهت دسترسی به آدرس ایمیل خود به این آدرس مراجعه نمایید :

email.bizmlm.ir


تبریک می گویم ! شما الان عضوی از خانواده بزرگ شرکت بیز شده اید .


جهت ورود به بخش کارتابل ( دفتر کاری ) همانند تصویر زیر بر روی منوی دایره ای شکل کلیک نمایید :





نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


۹۳/۱۰/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۱

ابتدا با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ثبت نام سایت  شوید :

نام کاربری و کد معرف بطور خودکار نوشته می شود .

در قسمت (نام کاربری شما) یک نام کاربری بدون فاصله بنویسید . بطور مثال : namekarbari

سپس در کادرهای کلمه عبور ، رمزی دلخواه برای حساب خود بنویسید . مثال : hasan1394

با کلیک بر روی تایید اطلاعات به مرحله ثبت اطلاعات فردی منتقل می شوید .


در این مرحله ، نام و نام خانوادگی ، شماره ملی و ایمیل خود را وارد نمایید .

در صورتیکه ایمیل ( پست الکترونیکی )  ندارید ، ایمیلتان را به این صورت وارد نمایید :

bizmlm.ir@نام کاربری شما  

بطور مثال : namekarbari@bizmlm.ir

با کلیک بر روی تایید اطلاعات ، به مرحله بازبینی اطلاعات منتقل می شوید که با مشاهده اطلاعات خود و تایید نهایی ، ثبت نام شما به پایان می رسد .

جهت دسترسی به آدرس ایمیل خود به این آدرس مراجعه نمایید :

email.bizmlm.ir


تبریک می گویم ! شما الان عضوی از خانواده بزرگ شرکت بیز شده اید .


جهت ورود به بخش کارتابل ( دفتر کاری ) همانند تصویر زیر بر روی منوی دایره ای شکل کلیک نمایید :



نظرات  (۴۵)

سلام من نتورک میکنم اگه کسی به معرف نیاز داشت بامن تماس بگیرید

نام کاربری    moeentl79

کد کاربری    92692651

شماره تماس 09362499377

 

سلام من شیراز نتورک میکنم اگه کسی به معرف نیاز داشت بامن تماس بگیرید

نام کاربری    soltan26

کد کاربری    ۹۱۹۰۱۶۲۰

شماره تماس ۰۹۰۵۳۸۲۱۰۳۲

دوستان سلام اگر کسی قصد وارد شدن به شرکت بیز رو داره میتونه از کد من استفاده کنه چون همانطور که متوجه شدید بدون معرف اجازه ورود ندارید خوشحال میشم کمکتون کنم:

نام کاربری: Anafeizi

کد کاربری: 92359773

جهت مشاوره تماس بگیرید
کد معرف91826594
نام کاربریErfannhami
خوشحال میشوم تماس بگیرید
سلام اگریاسوج نیازبه معرف داشتیددرخدمتتون هستم09173435673
سلام:
شما برنده به دنیا نیامده اید!
شما بازنده به دنیا نیامده اید!
شما با قدرت انتخاب به دنیا آمدید...


طوری زندگی کن که دشمنانت از افتادنت هم بترسند.
کاری کن بدانند بعد از هر برخواستن قدم هایت محکمتر از قبل می شود...

با آرزوی موفقییت برای همه دوستان عزیزم.
به همه آرزوها و هدفاتون برسین

با من تماس بگیرید خوشحال میشم.     09304096284
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۵۶ داود حیدری
با سلام خدمت شما
نیاز به معرف داشتید استان بوشهر در خدمتیم
تلفن تماس: 09175877318
نام کربری:Prctooba
کد کاربری:91127052
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۷ محمد امین روشان
سلام به همکاران گرامی در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین.
اول سخنی دارم به دست اندر کاران گرامی میخاستم تشکر کنم از شما عزیزان زحمت کشیده و پر تلاش برای راه اتدازی این صنعت بزرگ در ایران هیلی خیلی تشکر میکنم من در کوییست مشغول به کار بودم و مبلغی هم ضرر کردم بعد از معرفی این شغل به من اول راضی نبودم ولی بعد از تحقیقات لازم ار ارپان های دولتی به این نتیجه رسیدم که هیچ مشکلی نداره البته بگم من در سال نودویک این کار بهم پیشنهاد شد ولی متاسفانه یا بدبختانه نپذیرفتم  والان خیلی خیلی پشیمان شدم.واز همه ی کسانی که میخان راحت زتدگی کنن حتما وارد این صنعت فوق العاده بشن البته در شرکت بیز.چون خیلی خیلی قوی است.بازم تشکر میکنم از شما دوستان و مخصوصا اقای عطاران عزیز.
بعد در قسمت دوم عرایضم به کسانی هست که میخان عضو بشن من میتونم کمکشون کنم که بهتر و راحتر به این صنعت راه پیدا کنن و انوزش ها رو بصورت رایگان در خدمتشون بزارم.  و کسانی که نیاز به معرف دارن خیلی خیلی خوشحال میشم که در خدمتتون باشم.اگه خاستین با من تماس بگیرین.هم شماره ی تماس و هم اینیلم رو اینجا براتون میزارم با تشکر عز شما دوستان
شماره تماس:۰۹۲۱۴۸۶۱۰۹۴
ایمیل:m.a.raveshan1366@gmail.com
سلام دوستان خوزستانی که به معرف و تیمی عالی همچنین اموزش های حرفه ای  و نیاز دارند تماس بگیرند
09395050885
سلام هرکس نیازبه معرف توی شهر یزد وشیرازداره میتونم پشتیبانیش کنم تضمینی09035453443
 هرکس معرف نیاز داشت 09390247100معرف در قم در خدمتم
 هرکس معرف نیاز داشت 09390247100
سلام معرف در مشهد لطفاً
اس ام اس
۰۹۳۳۶۹۵۸۰۰۸
سلام معرف در مشهد لطفاً
اس ام اس
۰۹۳۳۶۹۵۸۰۰۸
دیگر با تمام نداشته هایتان خداحافظی کنید با ورود به شرکت بیز میتوانید به تمامی اهدافتان برسید
کد معرف91483497
نام کاربری  famahmood

هرکی خواست میتونه استفاده کنه

اگه کسی میخواست عضو بشه معرف نداشت در خدمتم

نام کاربری:tadzio1369

کدکاربری:91541912

با آرزوی موفقیت♥
کد معرف91483497
نام کاربری  famahmood

هرکی خواست میتونه استفاده کنه 09188161886
باسلام اگه معرف لازم داشتید درصورتیکه از این معرف استفاده کنید یک عضو بهش اضاف میشه
نام کاربی:mohamad123j
کدکاربری:91511922
سلام میزان درصدی که معرف از هر خرید عضوهای خود می گیرد چقدر است؟
سلام من نتورکر شرکت بیز هستم اگر کسی تمایل داره تو شرکت بیز عضو بشه با من تماس بگیره           09175007166
سلام من میخوام ثبت نام بکنم ولی معرف ندارم..
در ضمن پولم ندارم.از دوستان عزیزکمک میخوام هر کی بتونه کمک بکنه عضوش میشم.با سپاس
هر عزیزی اگر به معرف نیاز داشت جهت ثبت نام در بازاریابان ایرانیان زمین در خدمتم 
نام کاربری : Arefyousefi
کد بازاریابی معرف : 91330417

کسانی که در کرمان شهرستانها نیاز به معرف راهنمایی کامل دارند با این شماره تماس بگیری همچنین در مور درامد زایی و فروش محصولات09131436389
دوستانی ک نیاز ب معرف دارن میتون با این شماره تماس بگیرن09035680054
هر عزیزی اگر به معرف نیاز داشت در خدمتم 
نام کاربری : Arefyousefi
کد بازاریابی معرف : 91330417
باسلام اگرکسی مایل به عضویت درشرکت بیزمیباشدومعرف ندار بااین کد واردشود کدکاربری 91326684 نام کاربریbehzaadts
میتونید منو معرف خودتون معرفی کنید
نام کاربری elahe68
کد کاربری 91419272
سلام. کسانی که نیاز به معرف دارن این از این معرف استفاده و در صورت استفاده یک عضو بهش اضاف میکنیم 
نام کاربی:hosseinsh27
کدکاربری:91396561
۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۳ محمود رحیم زاده ایلخچی
با سلام..دوستان اونایی که واقعا اطلاع کافی در مورد نحوه ی فروش و جذب مشتری و راهکار درآمد مجازی دارن راهنمایی کنن09141183512
 
۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۸ محمود رحیم زاده ایلخچی
با سلام...این اجناس  لطفا در این مورد مارو راهنمایی کرده و از طرز استفاده ی صحیح وسوددهی و غیره رو توضیح دهید ...با تشکر از شرکت هرمی بیز
کسانی که احتیاج به معرف دارن 
کد کاربری :      91394679
نام کاربری : lida2530
_سلام.عزیزانی که برای رسیدن به هدف های بزرگشون انرژی زیادی میگذارند با من تماس بگیرن تا با معرفی کردن شما به شرکت محترم بیز بتوانم قدمی برداشته باشم .مرسی۰۹۱۹۹۲۹۴۹۰۰
دوستانی که مایل عضو بشن ولی معرف ندارن با ابن شماره تماس بگییرن 09139237890 (تلگرام واتسا‍‍‍‍ب میتونید بیام بدید) با راهنمایی و بشتیبانی کامل حتی حضوری در هر شهری.
نام کاربری:hamed72win
کدمعرف:91388678
هر کی مایل هست به بیر بیاد به این شماره تماس بگیره 09014925878
هر کس نیازکب معرف داره استفاده کنه

نام کاربری:nitro017
کد معرف:91319828
سلام من میخوام تو شرکت بیز ثبت اطلاعات حساب کنم لطفا راهنمایی کنید مرسی.
دوستان عزیز که تمایل به ورود به بیز دارند می توانند با بنده تماس بگیرند 
09383363611
نام کاربری : estghlall50
کد کاربری : 91340310

دوستان عزیز که تمایل به ورود به بیز دارند می توانند با بنده تماس بگیرند تا اقدامات ورود اونها به بیز رو فراهم کنم .منتهی تنها خرید ملاک نیست و موارد دیگه هم هست .
تلفن من : 22637303
من هر روز از ساعت 10 صبح تا ساعت 13 پاسخگوی شما در خصوص بیز هستم .
سلام من معرف ندارم چکار کنم
میتوانید از این معرف فعال استفاده کنید

نام کاربری : sayanco
کد کاربری : 91220979
دوستان عزیزم اگه نیاز به معرف و راهنمایی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم میتونید بهم ایمیل بدید.
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۱ خلیفی پور
سلام
خسته نباشید اگر ممکن است به بنده یک معرف را معرفی نمایید. باشکر
سلام.خسته نباشید.اگه میشه یه معرف بهم معرفی کنید.کاملا با روند کاری و اموزش هاش اشنا هستم.ممنون
منم معرف ندارم اگه توی اون لینک که شما گذاشتین نمیره کسی معرف هست به من ایمیل بدین مرسی این id :soheyl_of@yahoo.com

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ عباس رفیعی
من میخوام وارد شرکت بیز بشم ولی معرف ندارم چیکار کنم 
پاسخ:
بنظر من یه سر به لینک زیر بزن :
http://www.networkmarketing.moc.gov.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1
آدرس شعب مورد تایید شرکت بازاریابان ایرانیان زمین رو ببین .
به نزدیکترین شعبه محل زندگی خودت مراجعه کن و از آموزشها و پشتیبانی اعضای شعبه استفاده کن .
مطمئن باش با آغوش باز ازت استقبال می کنن .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی