آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ق.ظ

راهنمای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای و شروع فعالیت در آن

جهت انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای و شروع فعالیت در آن ، ابتدا باید محصولات آن شرکت را از نظر استاندارد بودن بررسی کنید و سپس به این نکته توجه کنید که آیا محصولات این شرکت جزء نیازهای مصرفی من در طول سال هست ؟

در مرحله دوم باید طرح درآمدی شرکت بررسی شود یعنی مواردی مانند : عدم وجود حق عضویت و خرید اجباری ، بررسی رفتار شرکت و فروشندگان ، شرط سن قانونی 18 سال برای شروع فعالیت ، جدول پیشفرض درآمدی ، بررسی سود خرده فروشی ، امکان استرداد و بازخرید محصولات در صورت نارضایتی مشتری ، امکان فعالیت بصورت پاره وقت ، معیارهای واجد صلاحیت شدن بعنوان بازاریاب

و در مرحله آخر ، آیا شرکت مورد نظر علاوه بر اینکه ثبت شده است ، دارای مجوز بازاریابی شبکه ای نیز می باشد ؟

در تصویر زیر توضیحات تکمیلی را مشاهده نمایید :

راهنمای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای


نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


۹۳/۱۰/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
جهت انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای و شروع فعالیت در آن ، ابتدا باید محصولات آن شرکت را از نظر استاندارد بودن بررسی کنید و سپس به این نکته توجه کنید که آیا محصولات این شرکت جزء نیازهای مصرفی من در طول سال هست ؟

در مرحله دوم باید طرح درآمدی شرکت بررسی شود یعنی مواردی مانند : عدم وجود حق عضویت و خرید اجباری ، بررسی رفتار شرکت و فروشندگان ، شرط سن قانونی 18 سال برای شروع فعالیت ، جدول پیشفرض درآمدی ، بررسی سود خرده فروشی ، امکان استرداد و بازخرید محصولات در صورت نارضایتی مشتری ، امکان فعالیت بصورت پاره وقت ، معیارهای واجد صلاحیت شدن بعنوان بازاریاب

و در مرحله آخر ، آیا شرکت مورد نظر علاوه بر اینکه ثبت شده است ، دارای مجوز بازاریابی شبکه ای نیز می باشد ؟

در تصویر زیر توضیحات تکمیلی را مشاهده نمایید :

راهنمای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای

نظرات  (۶۱)

سلام به جوانان عزیز توصیه میکنم به هیچ وجه کلک آمار و ارقام تومانی های تبلیغاتی نت ورک ها را نخورند فلذا یکعده افراد در کمین انها نشسته اند وبا آموزشهای غلط اقتصادی و روحی وروانی که ما میلیادر شدیم و شما هم در آینده خواهید شد دروغ می گویند و به جوانی که احساسات پولدار شدن را می دهند در ان موقع هست که چنا نکه گفتم جیب هارا خالی میکنند مثل بنده که بعد از گذشت زمان بخدا هر کجا فریاد بزنی کسی نیست که حرفتان را گوش کند لطفا قبل از ورود و دعوت کسی به اینجور کارها حتما با بزرگترهایتان مشورت کنید چون انها تجربه درست زندگی کردن و راه درست پول در آوردن را دارند در ضمن ما مسلمانیم شریعت داریم به درسهای آنها مراجعه کنید وبا استعانت از قرآن کریم کسب درآمد را یاد بگیرید وبا چشم بسته بیخود خودتان را به این دیوار و به آن دیوار نزنید چون ما بزرگترها یاد گرفتیم خداوند روزی رسان کسی است که با دست خودش کار کند وبه خانواده خودش روزی حلال در آورد نه کلک زدن به این و آن. 

سلام دوستان من نمیخوام در مورد شرکتم توضیح بدم یا تبلیغ فلان شرکت رو بکنم در مورد اینکه نتورک چطوره که جای هیچ صحبتی نیست ولی بیاید موقع انتخاب تحقیق کافی و درست کنید تا بهترین شرکت رو انتخاب کنید تا از وقت و زمانی که میزارید بهترین نتیجه رو بگیرید و در مورد تمام شرکتهای خوبی که وجود داره اسم شرکت سیمرغ رو هم فراموش نکنید.موفق باشید
درود به همه دوستان 
با افتخار وعزت فراوان از وجود شرکت بزرگ‌ و فعال نیوشا سپاس گذارم که فرصت اشتغال در شرایط بد اقتصادی رو برای افراد فراهم کرده.
به امید توفیق روز افزون برای تمام


نیوشایی ها

سلام دوستان
بدورازهردروغ واینکه بگم شرکتهای دیگه خوبن یابد.فقط خدمتون میگم من یک تکسویی هستم.وموفقم
اگرمایلیدشماهم موفق باشیدخوشحال میشم بامن تماس بگیرید
۰۹۱۰۴۵۹۵۹۱۷
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۳۹ مهدی حسن زاده
شرکت ایمان (www.ipi.co.ir ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان آرایشی و بهداشتی که برند های مختلفی از قبیل کریستال ، وایت روز (محصولات شرکت بادران)، فابرگاس(محصولات شرکت جانسو ) ، آدرا ، برند درمی لند (محولات سایت 5040) و … که بیش از 20 برند مطرح به بازار سنتی و شرکت های نتورک مارکتینگ اراءه می داد
به تازگی با سرمایه گذاری و خرید شرکت میراث نفیس دست ها گلچینی از تخصصی ترین و بهترین محصولاتشو روی سایت میراث نفیس دست ها گذاشته این اتفاق باعث افزایش حاشیه سود محصولات شد که امکانات خوبی برای بازاریابا فراهم بشه مثل
پست رایگان
بالارفتن امتیاز کالا (همه 100% )
بالا رفتن پوسانت ها (فقط 30 % خرده فروشی )
آموزش های تخصصی به وسیله محققانی که محصول رو تولید کردند
هزینه دفاتر رایگان
و ….
مهدی حسن زاده 09359935749
دوستان من خودم نتورکرم و این کارو واقا قبول دارم
اما میخام بدون تعصب حرف بزنم و چنتا هشدار به کسایی ک میخان وارد کار بشنیا تازه ورودین بگم
اول اینکه فقط یازده شرکت مجوز دارن واگه شرکتی مجوز نداشته نداشته باشته نتوورک نیست هرمیه پس شروتی ک انتخاب میکنین حتما مجوز داشته باشه و پیشنهاد من اینه ک بهتره شرکتای نوپا رو انتخاب نکنین
دوم اینکه بعد اینکه شرکتو انتخاب کردین تو یه تیم و یک لیدر خوب و درست رو انتخاب کنین 
توی همه جای دنیا کارایی هستن ک خود کار مشکلی نداره اما یه تعدادی از استخدامی هستن ک درامدشون نامناسبه و سر مردمو کلاه میزارن
اینا همون کسایی میشن باعث میشن طرف بیاد تو این کار ضرر کنه بعد بره بیرون بگه نتورک بده
بازم دارم میگم این کار واقا کار خوبیه ولی اولشو باید خیلی دقت کنه
حالا اگه دوس دارین بیشتر اطلاعات کسب کنین میتونین تو تلگرامم پیام بدین
ss779@
سلام دوستان لطفا گول این کلاه بردارو نخورید 
نتورک کار خوبیه ولی نه تو ایران این آبجکشنو هیشکی نمیتونه حل کنه که اینجا ایرانه
افراد بسیار محدودی به موفقیت میرسن یا بهتره بگم رسیدن بقیه سیاهی لشکرن 
اینم بدونید که انتظار برابر است با شکست 
موفق باشید
سلام
من کار دارم درآمدهم دارم ولی از نتورک خوشم میاد تجربه کار با چندتا سرکت هرمی که ۱۰سال پیش آمد را هم دارم الان تصمیم دارم وارد یکی از این شرکتها بشم
بیز یا بادران یا پنبه ریز یا ...
نمیدونم کدام را انتخاب کنم یکی از کارمندام رفته بادران منم متمایل به بادران شدم ولی دارم تحقیق میکنم.
فکر کنم بتونم زیرمجموعه خوبی بسازم چون اصلا کارم کارآفرینی است و بیشتر مشتریانم از سراسر ایران هستند.

شما بگید من چه شرکتی را انتخاب کنم درضمن تهران پونک هستم

میتونید نظرات سازنده و بدون تعصب تون را در تلگران بهم بدین
@artjalali
آرزوی موفقیت همه مردم ایران
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۳:۰۱ محموابراهیمی
سلام دوستان از نظر تحقیقاتی انجام دادم شرکت بادران از نظر امکانت وسخت افزاری کامل ترین شرکت و به عقیده من در دوسال اینده هیچ شرکتی قادر به رقابت با اون نیست اول از همه تیم فوتبال داره که دارن حمایت مالیش میکتن که به زودی لیگ برتری بشه واین خودش یک تبلغ ثالثا در فروشگاههاش یخچال نصب شده تا در یه دوماه اینده گوشت و مرغ به سبد کالاش اظافه کنه در ضمن دارای 14کارخانه است که خودش تولید کننده میباشد و چندین کارخانه دیگر در دست احداث دارد ولی شرکت های دیگر فقط واسطه هستن در صورت تمایل وثابت کردن به شما با این شماره تماس بگیرید تا به صورت حضوری بهتون ثابت کنم09395406866
واقعا بادران در کل داره 58% سود میده ..... خنده داره ...... من نیومدم تبلیغ شرکتمو بکنم ولی ما اینجا روی دوتا پلن داریم 53% میگیریم فقط دوتا پلن پلن سوم رو باز نمیکنم ..... بعدش هم لیدر من الان بعد 9 ماه درآمدحدود 10 میلیون داره 


اینارو گفتم که اگر کسی میخواد وارد کار بشه بگرده و بهترین معیارهارو پیدا کنه ..... بعد شرکتهارو مقایسه کنه باهم


به امید موفقیت پایدار

یاعلی مدد.

سلام دوستان 
من درشرکت تکسو فعالیت میکنم به همراه همسرم به نظرم واقعا شرکت معتبری هستش با محصولات ارگانیک و به روز .لیدرها هم خیلی دلسوز و مهربان هستند و برعکس خیلی از شرکت ها هیچ وقت نشنیدم در مورد شرکت دیگه هی بد بگن و این خودش بهترین نشان از کار حرفه ای داره

به نام خدا

با سلام

دانشگاه تهران برای اولین بار در ایران یک دوره آموزشی استراتژی های موفق فروش به صورت (یک دوره آموزشی یک روزه ) برگزار کرده و به همین جهت یک فراخوان ملی برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر نموده است .

افرادی که در این دوره آموزشی یک روزه شرکت می کنند نه تنها از مباحث کلیدی و آموزشهای بسیار کاربردی بهره مند می گردند ، همچنین موفق به دریافت ( 1-مدرک معتبر دانشگاه تهران) (2- مدرک الاینس آمریکا با کد ریجستری ) و همچنین ( 3- لوح تقدیرطلایی با نام فرد شرکت کننده ) را نیز در یافت می کنند که از این لحظات با شکوه  ( ورود به سن و دریافت مدارک ) عکس برداری و فیلمبرداری می گردد.

اساتید بین المللی این دوره آموزشی یک روزه که هر کدام یک برند جهانی محسوب می گردند ، حاصل 25 سال تحقیق و تجربه در بازار ایران و جهان را به صورت سرفصلهای طلایی به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

اساتید :

الف پرفسور علیرضا یوسفی : دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تربیت مدرس- استاد و مدیر مرکز استراتژیک دانشگاه تهران

ب دکتر علی شاه حسینی: کارآفرین ملی و سخنران سمینارهای ملی و ( کارشناس اصلی شبکه های تلویزیونی و رادیویی داخل و خارج از کشور)

ج جناب آقای فرج زاده : مدیر صادرات شرکت تاژ ( صادر کننده نمونه کشور )

 

در ضمن مدیران برجسته و موفق کشور همراه با پرسنل خود ( بازرگانی فروش ) در این دوره حضور دارند که می توان از این طریق با آنها ارتباط مستقیم برقرار نمود.

عزیزانی که مایل به شرکت در این دوره آموزشی  هستند و یا نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند می توانند از طریق شماره ( 09361534432 ) به صورت مستقیم یا از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنند تا نامه دانشگاه و فرم ثبت نام برای آنها ارسال گردد.

ظرفیت این دوره : 400 نفر

 

مشکل بازار ایران نبود مشتری نیست بلکه عدم دانش کافی برای فروش و عرضه است

 

موفق و پیروز باشید

 

سلام به همه نتورکرهای اصولی . دوستان میخوام کارمو تو شرکت جانسو استارت بزنم قبلا هم تجربه نتورک های بدون مجوز رو داشتم لطفا کسی هم پیشنهاد شرکت دیگه نده چون به اندازه کافی کارمو بلدم و 4 ماه تمام شرکتارو رو زیر و کردم چه از نظر پلن چه محصولا چه تیم فقط میخوام تو جانسو استارت بزنم دوستانی که تو جانسو کار میکنن و مجموعه دار هستن تاکید میکنم مجموعه دار هستن لطفا پیام بدن تا کارو باهاشون شروع کنم . ممنون از همه موفقیت نزدیکتون هست فقط از الان ببینینش . 09351343648
دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید.....

09362636879

طلا که باکه چه ترسش از خاکه..

منبع : internet-money.blog.ir

محمدرضا بهمنی

سلامی بی کران

اولا دوستانی که میخوان نت کار کنن هرجا برن موفق میشن اگه خواستنه باشه

اما تو چنتا کمپانی شرایط خیلی بهتره

در مورد شرکت xکه گفتید خیلی خوبه من میگم اشتباه میکنی و اشتباه میزنی

تحقیقات خوبی انجام ندادی.

دوسداشتی اطلات بیشتر میدم بهت حضوری

0936263687

سلام و عرض ادب هرکسی که میخواد در زمنیه ی نتورک مارکتینگ اطلاعات بشتری داشته باشه تماس بگیرد......بین حقیقت تا واقعیت مرزی نیس
کاری به هیچ چیزی ندارم چون هیچ کدوم از شرکت ها برایه من نیس که بخوام تعصب داشته باشم ،ولی خوبه ادم قبل از اینکه درمورد کمپانی حرف بزنه اول بعضی چیزارو درموردش بدونه ....
             انتخاب درست هم علم است هم هنر
09902343207سلیمانی
۰۴ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۰۸ محمدرضابهمنی
سلام روزوشبتون بخیر لازم نیست شماره بزارین ک پرستیژکاریتون بیاد پاییناگه میخواین تحقیق کنین من بهترین شرکت ممکنو بهتون معرفی میکنم ولی قبل اینکه بگم شرکت بادران در گذشته 58درصد سود می داد ولی الان چی40درصد شده ولی اینم بگم که محصولاتشم ب درد نمیخوره کسی از دستم ناراحت نباشه میتونن برن امتحان کنن هم پلن هم محصول وهم قیمتاشون زیاده واقعیتو بگم ک زیاد نگید بادران بادران همه دارن از بادران میان بیرون اینا شماره میدن ک بیان بادران اما نمیدونن ک کار اشتباهیه اگه خواستین بهترین شرکت ممکنو بشناسین اینو بگم ک جانسو تجارت بهتراز کل شرکتاس دلیل داره چون هم شرکت هم محصول هم قیمت وهم پلن فوق العاده ست تازه شرکت جانسو هیچ رقابتی هم نمیکنه چون ی مدت دیگه نتورک ایران ی قطبی میشه با بودن لیدر بزرگوارمون محمد شاکری که داره تاپ ارنریو میگیره حالا بگزریم شرکت جانسو تجارت ی خوبی داره که همه باهم ی خانوادن هیچ رقابتیم نمیکنیم چون متمعاا هرکی هرجا بره بازم میاد جانسو چرا خب از حالا راه اشتباهو میرین تحقیق کنید وبا تحقیقات کامل بیاید جانسو همه خواهر برادرای خودم هستین عزیزای من دوست ندارم تو شرکت هایی ببینم ک میدونم ب هیجا نمیرسین من چیزایی ک لازم بودو گفتم دیگه دست خودتونه هرجور راحتین اسراری تو کار نیس به امید سقف زدن همتون دمتون گرم ب امید دیدار.
سلام

دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)(اویژه سگال)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید

09362636879
.
طلا که باکه چه ترسش از خاکه.
باسلام به همه دوستان گلم هر چی شرکت میگه دروغه سال 93 اینا شرکت خوب بود الان اصلا ارزش نداره.خرید اجباری.دروغ به ادم ها.مخصوصا موقع ورودی گرفتن و دعوت به کار.محصولات گرون و به درد نخور و از همه مهمتر اصلا با عزیزات کار نمیکنی همش چرته چون هزار نفر از بالا بهت دستور میدن من یه سال رفتم خوبم کار کردم ولی تهش هیچی نداره فقط ارامش و از زندگی میگیره
سلام به دوستای نتورکی گلم
یه سوال دارم از دوستانی که درمورد آویژه سگال اطلاعات خوبی دارن و تو این شرکت مشغول هستن
کسی میتونه کمکم کنه ؟
اینم شمارمه
09351707912
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۴ علی خاصی
دوستانی که دراصفهـــــان می خوان  ی شرکت خوب وانتخاب کنن بهش ثابت می کنم کارقانونی هست وچه شرکتی بهترپورسانت بده ...همه ی شرکتاهاخوب هستن فقط پلن هاشون فرق داره وقیمت محصولاتش
وعلاوه براینکه مهمه چه شرکتی خوبه ازهم چیزمهـــــمترتیمی هست که واردش میشی
تیمی که تاییدخریدفروش بکنه تیم نیسقطعااگه طرف اطلاعات ازمحصول داشته باشه باکیفیت عالی وقیمت مناسب خودش به موقعش میره خریدمی زنه ومی فروشه
کسی خواست بامن همکاری کنه به شماره من درتلگرام  پی ام بده فقط اصفهان09030109266

دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید

09362636879

طلا که باکه چه ترسش از خاکه..

۲۷ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۷ مجتبی ایمانی
سلام به همه آویژه سگال یکی از شرکت های خوب درعرصه ی شرکت های بازاریابی شبکه ای است که تمام محصولاتش مصرفی و زیر قیمت تمام شرکت هاست ۰۹۱۹۹۵۴۶۸۳۰
سلام یکی از قدرتمندترین پلن هارو شرکت جانسو گرفته که فوق العادست بازاریابانی که میخواهند وارد این فعالیت شوند حتما به تیم و پلن دقت کنند ممنون 
09039676191
۲۰ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۱ کوروش پدیداریان
سلام به همه فقط بیز
هرکسی دراصفهان خواست درشرکت بادران گستران فعالیت کنه وسوالی داشت درخدمتم وقبل ازفعالیتش اول همه ی شک هاشوبرطرف می کنم وثابت می کنم کارقانویه بعدمیزارم شروع به فعالیت کنه.
.جهت همکاری بااین شماره تماس بگیرید۰۹۰۳۰۱۰۹۲۶۶یادرتلگرام پی ام بدین..
.ودوستان ی نتورکرخوب هیچوقت ازشرکتای دیگه بدنمی گه همه شرکت های بازاریابی خوب هستن وفقط پلن هاشون فرق می کنه که بعضی شرکت هادیرتربه موفقیت می رسی بعضی هازودتر...موفق باشید
.تاشماموفق نشی من هم موفق نمیشم....
کسایی که میگن دربادران موفق نشدیم وشرکت های دیگه بدونن که نتورک مال همه هس ولی هرکسی بدردنتورک نمیخوره
دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید

09362636879

طلا که باکه چه ترسش از خاکه..
من میگم بهترین کمپانی بادرانه چون من میگم.با مدرک هم صحبت میکنم.جهت اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید 09037602881
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۷ ریبوار فیضی

بادران ستاره درخشان نت ورک ایران کسانی که میخوان اطلاعات بگیرند تماس بگیرن ۰۹۳۹۳۳۴۷۵۴۷ 
سلام

دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید

09362636879

طلا که باکه چه ترسش از خاکه.
به نظر من شرکت بیز از همه‌ی شرکت ها تو زمینه بازاریابی شبکه ای بهتر اولین دلیل پلن درامدی خوبش دوم محصولات مصرفی به همراه دیگر محصولات که الان بیشتر از هزار قلم جنس وجود داره سوم دارنده لیدر های قوی که اسمشونو لازم نیست برد همه میشناسن

سلام

دوستانی که میخوان موفقیت و بهترین شعل دنیارو تجربه کنن به صورته عملی

و واقعیت رو ببینن تماس بگیرن.

پلن درامده ما از (بیز)(بادران)(پنبه ریز)(هزاره سوم)(جانسو)و.. خیلی پر در امده بهتون ثابت میکنم اگه خواستید

09362636879

طلا که باکه چه ترسش از خاکه

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ عبدالرضا سعدی زاده
سلام و درود به همراهان و بازاریابان شبکه ای.

اینجا همه ی دوستان، فقط در مورد شرکت خودشون حرف زدن.

به نظر من :
بازاریابی شبکه یه زندگیه، واقعاً یه زندگی فوق العادست.
فقط کار نیست، فقط پول نیست، بلکه زندگیست.

برای همه همراهان عزیز موفقیت و رسیدن به اهدافشون رو آرزومندم.

سلام من 1سال توشرکت بادران کار کردم ب جای نرسید گول نخورید بادران واقعا مدیریتش ضعیف کالاهای خوبش فقط 1ماه وجود داره بعد ب کلی از سبد کالاش حذف میش مثل پودر دالی ک قویترین محصولش بود واقعا اگ تحقیق کنید متوجه میشید چ شرکتی خوبه شرکت بیز ازسال 90مجوز داره سبد کالاش روز ب روز کامل تر میش،از همه مهمتر از فروشگاهش ک ب اسم بیزشاپ خرید کنید همیش همه کالاها وجود داره و بهترین سودو داره چون mlm
سلام.بنظر من تو ی این شرکتا پنبه ریز خوبه اولن محصولاتی که داره توی خاورمیانه گیر نمیاد دومن مصرفیع و کیفیت بالایی داره طبیعتن واسه کیفیتم باید پول خرج کرد(_هرچی پول بدی اش میخوری) مس هتل های پنج ستاره میمونه که از لحاظ امکانات فوله و قیمت بالایی داره بعدم پنبه ریز شرکتیه که ۳۰ سال تجربه داره و همه این برندو میشناسن و زیر مجموعه یکی از هولدینگای بزرگ ایران به اسم پولیمر بوشهره و پشتوانه خیلی خوبیه برای نماینده های فروش اگه مایل بودین اطلاعات بیشتری در مورد شرکت داشته باشین یا نماینده فروش بشید با شماره من تماس بگیرید ۰۹۲۱۷۴۸۲۱۳۷
۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۲:۴۱ مصطفی دارابی
سلام من یه نتورکی هستم اونم از نوع بادرانی .من به بادران نیومدم که درامد داشته باشم من اومدم که زندگیها رو عوض کنم همین جور که زندگی منو عوض کردن ، درسته من به هدفم نرسیدم ولی از جای که دیروز بودم نزدیکترم ، فقط کافیس باور داشته باشی. برای ثبت در این کمپانی بادران تماس بگیرید .کار کاملا حضوری معرفی میشود فقط تهران . ۰۹۳۳۱۴۴۳۲۰۴
میبینم که بادرانی ها بدجور دنبال نفر گرفتن هستن! معیار های انتخاب شرکت:
1- سابقه
2- مدیریت شفاف
3- محصولات مفید با قیمت مناسب
4- پلن درامدزایی
5- بالاسری قوی و قابل اعتماد
من پنبه ریز و تجارت هزاره سوم بودم ولی با توجه به این موارد میخام برم جانسو
چون محصولاتشون بهتر از بقیه جاها هست و جو شرکت هم خیلی دوستانس
سلام دوستان من تعصب هیچ شرکتی رو نمیکشم من نتورکرم اما نت ایرانی کار نمیکنم اما تموم شرکتهای ایرانی رو زیررو کردم اگر میخوایید نت کار کنید با شرکت بادران کار کنید بقیه پشمکن بادران قویترین و کامل ترین پلان درآمدی رو داره 
دوستان بهتره می خواهشمندیم یخورده رعایت کنید 
سراغ هردوستی میخوایم بریم از بیکاری نجاتش بدیم به موفقیت برسونیم
برمیگردن میگن میدونم بابا بادرانه چندنفر موفق نشدن.
وقتی خرید لیدرشون 100تومن باشه زیرمجموعش میخاد چقدر خرید بزنه
چقدر مجموعه داشته باشه.
خواهشمندیم اینجا تبلیغ نکنید.همین که ب راحتی ثبت بزنن براحتی هم لغو میزنن.پس قرار
نیست وارد ی برنامه اینترنتی بشیم.
نتورک یک شغله 
ن یک برنامه اینترنتی
          《با رعایت اصول حال موفق باشید》
دوستان خواهشا وارد حاشیه نشید جلو رشدتون و میگیره از ما گفتن بود...
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۰ نتورکر سال 1400

سلام به همه نتورکر ها و همه کسایی که میخوان نتورک رو شرو کنن

انتخاب شرکت خوب یکی از مهمترین تصمیماتیه که یک نتورکر در ابتدای کار خودش باید بگیره اینو من به تجربه دیدم چون حدود 2 سال توی شرکت ابرتجارت کهکشان برای موفقیت تلاش کردم و کلی تیم سازی داشتیم ولی خب چون شرکتش مناسب نبود و آخرشم مجوزش باطل شد همش از بین رفت همه تلاش های ما دود شد بعد از اون من دنبال شرکت خوب زیاد گشتم ولی خب متاسفانه توی ایران شرکتی رو که همه چیزش عالی باشه و تیم های خوبی توش کار کنن پیدا نکردم

البته بیشتر زوم کرده بودم رو شرکت های که سال 90 مجوز گرفتن

ولی بعد از ماهها بلاخره اون چیزی که میخواستم رو پیدا کردم

کهه اولا محصولاتش قیمت مناسب دارن و بیشترشون امتیاز یک هستن و این عالی

دوما پلن درامدیش عادلانه ترین پلنی هستش که تو ایران بوده و برای همه افراد

چه کسایی که تازه اومدن چه کسایی که به سطوح بالاتری رفتن پورسانت خوبی میده  و این خیلی عالیه برعکس بقیه شرکت ها

سوما و از همه مهمتر مدیریت شرکت عاااااااالی و تیم راهبری اون که از لیدرهای بزرگ هستن روی سیاست های شرکت تاثیر میگذارن و هر روز شاهد بهتر شدن این شرکت هستیم ... و واقعا تیمش عااالی همه نگرش مثبت دارن و نتورک اصولی کار میکنن میشه گفت توی شرکت ها اینجا بهشته

و من میخام توی این شرکت به بالاترین رتبه ها برسم معرفم هم جز بیست نفر اول درامدی شرکته ..

کسایی که میخان اطلاعات بیشتری داشته باشن میتونن به من تو تلگرام پیام بدن

@bi7777777

09378749328


سلام
سمانه خانوم در جواب اینکه بادران خوبه یا بیز باید بگم که برید خودتون تحقیق کنید...و اینکه از شخصی میپرسید خوبه یا نه اصلا نمیشه ملاک قرار داد...تحقیق کنید متوجه میشید...بازاریابی شبکه ای یک پازله و پازلش از 5 چیز تشکلیل شده:1-محصولات با کیفیت 2-شرکت 3-طرح های درآمدزایی 4-تیم 5-حمایت...پیشنهادی که بهتون میکنم اینکه شما شروع کردید تا اخرش برید...هیچ وقت پشت سرتون و نگاه نکنید...
سلام
من تازه وارد شرکت بادران شدم واطلاعات درستی هم ندارم میشه کمکم کنید تا بفهمم اشتباه انتخاب نکردم واینک ازطرف شرکت بیز هم خیلی اصرار دارن من ب گروه اونا بیام ولی نمیدونم چ تصمیمی بگیرم البته اینجورک  ب من گفته شده شرکت بیز خرید اجباری داره واین برای من از لحاظ مالی مناسب نیس
دردود برشما نسرین خانوم .من خودمم 6ماه تو شرکت معظم تکسو کار میکنم و ب شما تبریک میگم بابت شرکتی ک انتخاب کردی  تکسو ی شرکت عالی و درجه یک هستش   . و من  ب هرکس ک  خاستار یک زندگی عالی هست پیشنهاد میکنم  وارد تکسو بشه
اینا همش حاشیه است.
کار خودتون و بکنید.
من سه ماه تو شرکت پنبه ریز بودم خوب بود ولى محصولات خیلى گرونه همه استفاده نمى کنن رو همه جواب نمیده محصولاتش تخصصى باید چندماه فقط اموزش محصولات ببینى بعضىا سن شون بالا حوصله اموزش محصولات ندارن الان دارم رو شرکتا تحقیق مى کنم که تکسو سیمرغ جانسو از همه شون بهترن ولى تکسو خیلى بهتره چون محصولات خط تولید خودش باز بریید تحقیق کنید منم تازه مى خوام اخر این هفته ثبت بزنم خواهشاً خودتون دور نزنید تحقیق کنید ٠٩٣٥٩٣٤٦٦٦٨
سلام خدمت دوستان گل . ما نمیگیم بادران شرکت بدی هستش ولی یه خورده رو پلن درامد زایش دقت کنید میفهمید که کلا صحبت از پاداش میکنه . چرا نگفت پورسانت گفتش پاداش . اینو بدونین که درامدتون بالا رفت شرکت هیچ تعهدی نسبت به پرداخت پاداش نداره یعنی میتونه پاداش و بده و میتونه نده و شما هم هیچ کاری از دستتون ساخته نیست ولی اگه میگفت پورسانت وظیفش بود که بده . پس خواهش میکنم یه خورده دقت کنید در انتخاب شرکت ها( پاداش یعنی یه نوع هدیه و دادن هدیه اجباری نیست )
سلام خداقوت به همه ی عزیزان با اجازه از همه به نظره من برای انتخابیه یک شرکته خوب باید خوده فرد تحقیق کنه و خودش تصمیم بگیره بنظرم آدم نباید فقط ب فکره درامد باشه خوبه که به 
فکره سلامته جامعه و اطرافیانش باشه و محصولای که داره به اون شخص میده و میفروشه 
به اون کالا ایمان داشته باشه برین سابقه ی شرکتها رو ببینین ببررسی کنین که کدوم شرکت سابقه ی بهتری در زمینه ی سلامته جامعه داره خوده من بشخصه در جلساته پرزنت ۳شرکته معروف شرکت کردم و انتخابمو کردم و راضی هم هستم از انتخابم چون تنها شرکتیه که با کمترین هزینه به نماینده هاش پورسانت میده در قباله خریدشون اسمشو نمیارم فقط بدونین که یک کمپانی هست امیدوارم بهترین انتخاب رو داشته باشین فقط زودتر بیاین تو کار برد با کسانیه که زودتر وارده نتورک بشن البته از نوعه قانونیش پس خوب تحقیق کنین 
پنبه ریز از همه بهتره

سلام  نیازی نیست دوستان شرکت بادران رو انتخاب کنن و شماره زدین این کار درست و اصولی نیست پرستیژ این کار هم پایین میارید. دوستان خودشون عقل دارن سبک سنگین میکنن خودشون میفهمن کدوم بهترینه!!! بعد در امد بعد ۶ ماه ۲ یا ۳ میلیون خوبه واقعا!!!؟؟؟ 
سلام والا ما اخر نفهمیدیم کدوم شرکت خوبه یک شرکت محصولاتش خوبه ولی پلنش انه یکی پلنش خوبه محصولاتش انه یکی همه چیزش خوبه محصولاتش گرونه یکی همه چیزش اوکیه ولی خرید اجباری داره من فکر میکنم ما ایرانیا جنبه نتورکم نداریم اخر هیچکدومشون مثل ادم نیستن خو کدومش خوبه خواهش میکنم بحث تبلیغات و جوگیرمارکتینگ رو بذارید کنار و یه شرکت خفن معرفی کنین.
بنظرم به نتورک بگن تجارت قهوه خوری نه تبلیغ تو اینترنت واقعا که تر زدین تو وجهه و ذات نتورک رفته.

سلام من نمیدونم بادران چی داره انقدر تعریف میکنید ازش پلن درامد زایی تون کلا باگ  داره 4 تا نقطه ضعفی که میتونم ثابت کنم داره شرکت سو استفاده میکنه بیشترین پورسانت هم برای شرکت محاصبه میشه بشینید 10 دقیقه در مورد پلن فکر کنید بعد حرف بزنید
سلام.بچه ها من حدود 2ماه هست که در شرکت تکسو فعالیت میکنم.خواستم اطلاعات بهتر وجامعتری از این شرکت داشته باشم .کسی کمکم میکنه
با سلام خدمت تمام عزیزان
مشک آن است که ببوید.       نه آن که عطار بگوید
اگر واقعأ بادران بهترین است نیاز به تبلیغ و شماره دادن در سایت ندارد برید موفق شوید به جای به فکر ورودی از اینترنت باشید.
سلام به همه همکاران نتورکی عزیز 
خیلی خوشحالم که نتورک داره گسترش پیدا می کنه ولی کاش نتورک سالم هم گسترش پیدا کنه . 
دوستان گرامی بهتره کمی دست از تعصب و توهم بردارید و با دلیل و منظق و از روی اصول اصلی برای انتخاب شرکت ها حرف بزنیم . کاملا مشخصه شرکت بادران به خاطر خرید اجباری و سود میان مدت و بلند مدت که از خیلی از شرکت ها کمتره زیاد هم مورد اعتماد افراد نیست محصولات هم انچنان کیفیت بالایی نداره و تو سیستم توزیع سنتی هم می تونید اون محصولات رو پیدا کنید. 
بهتره یکم از روی منفعت شخصی و تعصب حرف نزنیم. اینده تجاری افرادی که وارد شبکه می شن مهمتر از سود شخصی ماست. 
در ضمن اینجوری هم شماره هاتون رو اینجوری پخش نکنید کاملا پرستیژ کاریتون رو میارید پایین.
بهرته کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای اثر اقای زیگ زیگلار 
یا کتاب الفبای بازار یابی شبکه ای اثر مارک یارنل و دریک هال رو حتما مطالعه فرمایید تا به اولویت های انتخاب شرکت پی ببرید.
امید وارم با سالم کار کردن نتورک بتوانیم اینده ای روشن برای ایران عزیزمان بسازیم
یا علی 
یه نتورکر
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۹ سید مجتبی موسوی
سلام 
بنده تازه وارد شرکت بادران شدم،دوستم منو آورده،اینجور ک من فهمیدم پلن درآمدزاییش نسبت ب بقیه شرکت ها بهتره،58 درصد از کل فروش  ب بازاریاباش میده،قیمت محصولات هم ارزونتر از مغازه براش میفته،لیدرمون بعد از 6 ماه الان درآمدش 2 تا 2.5 میلیون در ماه هست،من امیدوارم ک برسم بهش ک تا نرسم سراغ کار دیگه ای نمیرم،اگه در مورد شرکت بادران اطلاعات خواستین بنده در خدمتم ک عضو بشین،البته جواب های من همه با دلیل و منطق و اثبات شده هست
با این شماره تماس بگیرین 09378373320
شبکه های اجتماعی هم در خدمتم
یاحق
از لحاظ قیمت و نوع کالا و پلن های سودهی و نداشتن خرید اجباری و میزان موفقیت افراد با گذاشتن فقط یک ساعت وقت به همه دوستان ثابت خواهیم کرد شرکت بادران از همه بهتر و بیشتر است،کافیست دوستان مشهدی فقط با من تماس ۰۹۱۵۱۱۷۸۴۶۴ و یک ساعت وقت برا پی بردن به این نکات پی ببرند. موفقیت شما را با رعایت نکاتی که آموزش می دهیم حتمیست.به قله های موفقیت خود بیندیشید 
سلام.دوستانی که مایلندشغل پاره وقت مناسبی داشته باشندبااین شماره تماس بگیرند۰۹۰۳۸۱۸۳۵۲۵
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۳ سید مجتبی کبودیان
با عضویت در شرکت بادران گستر با کد بازاریابی سرگروه23310494663ویا23310544400 ثبت نام نموده و ابتدای راه موفقیت  رادر پیش  بگیرید  و دوستان خود را هم راهنما باشید تماس بگیرید بدون هزینه است ضرر ندارد09133707156
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۶ سید مجتبی کبودیان
اگر دنبال موفقیت و کسب کا رخوب هستید اگر دنبال اجناس با کیفیت خوب هستید اگر دنبال سود دهی بالاو گرفتن پور سانت خوب هستید با شماره

09133707156 تماس بگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی