آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

شناخت گروه هدف در بازاریابی مدرن

شناخت گروه هدف در بازاریابی مدرن


مشتریان شما واقعا چه کسانی هستند؟ کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین درآمدشان چقدر است؟ میانگین

تحصیلاتشان چطور؟ هر چه اطلاعات شما درباره مشتری هایتان یا گروه هدفتان دقیق تر باشد ، مشتری هایتان

را بهتر می توانید انتخاب کنید . آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن ، کافی است

یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید .


واقعیت این است که هیچکدام از مشتریها به شما ، شرکت شما و محصول شما اهمیتی نمی دهند . آنها فقط نگاه

می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند . چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی

آنها ایجاد کنید ؟ مثلا اگر یه مشتری می رود سراغ بیمه ، هیچ علتی ندارد جز اینکه می خواهد احساس امنیت

داشته باشد و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی ، یعنی بهبود زندگی .


پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول

شما چیست .


مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملا شناخته اید و توانسته اید محصولی

به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد ، یکی از بهترین های موجود در بازار است . باید مدام این سوال را از

خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این

حقیقت مهم ببندید ، به یقین فروشنده موفقی نخواهید شد .



نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


شناخت گروه هدف در بازاریابی مدرن

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ
۹۵/۱۰/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

شناخت گروه هدف در بازاریابی مدرن


مشتریان شما واقعا چه کسانی هستند؟ کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین درآمدشان چقدر است؟ میانگین

تحصیلاتشان چطور؟ هر چه اطلاعات شما درباره مشتری هایتان یا گروه هدفتان دقیق تر باشد ، مشتری هایتان

را بهتر می توانید انتخاب کنید . آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن ، کافی است

یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید .


واقعیت این است که هیچکدام از مشتریها به شما ، شرکت شما و محصول شما اهمیتی نمی دهند . آنها فقط نگاه

می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند . چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی

آنها ایجاد کنید ؟ مثلا اگر یه مشتری می رود سراغ بیمه ، هیچ علتی ندارد جز اینکه می خواهد احساس امنیت

داشته باشد و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی ، یعنی بهبود زندگی .


پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول

شما چیست .


مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملا شناخته اید و توانسته اید محصولی

به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد ، یکی از بهترین های موجود در بازار است . باید مدام این سوال را از

خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این

حقیقت مهم ببندید ، به یقین فروشنده موفقی نخواهید شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی