راهنمای ثبت شکایت و نارضایتی در بازاریابی شبکه ای
همانطور که در تصویر می بینید ، ابتدا باید شکایت یا نارضایتی مربوطه در سایت شرکت بازاریابی شبکه ای مطرح و در صورت حل نشدن نارضایتی ، باید به سایت نتورک مارکتینگ مراجعه شود تا توسط کمینه بیرونی پیگیری به عمل آید .
در تصویر زیر ، نحوه ثبت نارضایتی در سایت رسمی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (bizmlm.ir) را مشاهده می نمایید :
(با تشکر از کاربر احسان ):
اگه شکایت دارید
مشخصاتتماس: http:networkmarketing.mimt.gov.ir
آدرس ایمیل: info@mlmbook.ir
واحد بازرسی و نظارت بر بازاریابی شبکهای: 02126421196 - 02126421289
شماره تماس دبیرخانه کمیته نظارت: 02188902179 – 02188897852 – 02188897851
البته اینو جا انداختم که اولش نگفت از کدوم خراب شده هست بعد که فرستاد فهمیدم محصول بیز هست چنان هم به طرف میگن خانوم دکتر و خودشو دست بالا گرفته که وقتی بهش میگی جنست ات و اشغاله بهش برمیخوره و ادعا میکنه که اعاده حیثیت میکنه :| اینم ایدیش هست داشته باشین گول نخورین خرید نکنین
@misss_health