آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ

بررسی اعتبار سایت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین BIZ یکی از معتبر ترین و قدرتمند ترین شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای می باشد که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار خواهد داد به شما قدرت مدیریت گسترش و برنامه ریزی مجموعه و تیمتان را خواهد داد تا با کمترین هزینه وزمان به بهترین در آمد برسید

ابتدا مشخصات کلی این شرکت را در تصویر زیر ملاحظه نمایید :

مشخصات کلی شرکت بیز


حالا می خواهیم ببینیم که آیا سایت این شرکت معتبر می باشد یا خیر ؟

با مراجعه به سایتهای خارجی ای که با گرفتن آدرس سایت ، مشخصات ثبت شده دامنه و سایت را در اختیار عموم قرار می دهند شروع می کنیم :

ابتدا به آدرس (بطور مثال )  who.is مراجعه نموده و با وارد کردن آدرس سایت ، مشخصات زیر به ما نمایش داده می شود :

همانطور که می بینید ( قسمت ایمیل ) صاحب امتیاز دامنه سایت ، آقای غلامرضا عطاران ( صاحب امتیاز شرکت ) هستند .

در قسمت اطلاعات تماس دامنه ، مشخصات زیر نمایش داده می شود :

از طرفی با مراجعه به سایت شرکت ( bizmlm.ir ) ، در قسمت سمت چپ و پایین سایت ، دو نماد مشاهده می شود :


بر روی نماد اعتماد الکترونیکی که از طرف سایت enamad.ir ( وابسطه به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) به سایتهایی که کالا یا خدماتی را به فروش می رسانند ، اعطا می شود ، کلیک می نماییم :



سپس بر روی نماد وضعیت فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای کلیک می نماییم :


در نتیجه اعتبار سایت این شرکت نیز برایمان مسجل می شود .

جهت ثبت نام در سایت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین و شروع فعالیت کلیک نمایید .




نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


۹۳/۱۰/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین BIZ یکی از معتبر ترین و قدرتمند ترین شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای می باشد که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار خواهد داد به شما قدرت مدیریت گسترش و برنامه ریزی مجموعه و تیمتان را خواهد داد تا با کمترین هزینه وزمان به بهترین در آمد برسید

ابتدا مشخصات کلی این شرکت را در تصویر زیر ملاحظه نمایید :

مشخصات کلی شرکت بیز


حالا می خواهیم ببینیم که آیا سایت این شرکت معتبر می باشد یا خیر ؟

با مراجعه به سایتهای خارجی ای که با گرفتن آدرس سایت ، مشخصات ثبت شده دامنه و سایت را در اختیار عموم قرار می دهند شروع می کنیم :

ابتدا به آدرس (بطور مثال )  who.is مراجعه نموده و با وارد کردن آدرس سایت ، مشخصات زیر به ما نمایش داده می شود :

همانطور که می بینید ( قسمت ایمیل ) صاحب امتیاز دامنه سایت ، آقای غلامرضا عطاران ( صاحب امتیاز شرکت ) هستند .

در قسمت اطلاعات تماس دامنه ، مشخصات زیر نمایش داده می شود :

از طرفی با مراجعه به سایت شرکت ( bizmlm.ir ) ، در قسمت سمت چپ و پایین سایت ، دو نماد مشاهده می شود :


بر روی نماد اعتماد الکترونیکی که از طرف سایت enamad.ir ( وابسطه به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) به سایتهایی که کالا یا خدماتی را به فروش می رسانند ، اعطا می شود ، کلیک می نماییم :



سپس بر روی نماد وضعیت فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای کلیک می نماییم :


در نتیجه اعتبار سایت این شرکت نیز برایمان مسجل می شود .

جهت ثبت نام در سایت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین و شروع فعالیت کلیک نمایید .


نظرات  (۲۰)

به نظر بنده شبکه هرمی و کلاهبرداری است.

آقا رضا با من تماس بگیر تا اگر مایل بودی بیشتر کمکت کنم.@abasbaghayi در تلگرام
سلام
من تازه بااین شغل آشنا شدم وقصد وارد شدن به این شغل را دارم
  ازشما دوستان راهنمایی وکمک میخواستم ؟
سلام دوستان،صحبت من بادوستانیست که نظرشان در مورد نتورک منفیست،خواهشأ اطلاعاتتان رادرموردنتورک بالا ببرید ،نتورک مارکتینگ یک صنعت و یک تجارت عصرجدیدِ،کسانی که درنتورک موفق نشدند علت آن رابرسی کنن ،آیاشرکتشان ازقدرت،اعتبار و پلن قوی برخوردار است؟آیاتیمی که در آن فعالیت میکنند نتورک را درست و اصولی کارمیکند؟درهرشغل ویا تجارتی ممکن است موفق شوید یاشکست بخورید،اگرموفق شوید اصول وقوائد آن را درست انجام دادید واگرشکست خوردید اصول وقوائد آن را درست انجام ندادید،ماتجارت خوب وبد نداریم، تاجر خوب بود داریم،موفقیت بهایی دارد و باید بهایش را پرداخت ،کسانی که هیچ تلاش وپشتکاری ندارند شکست خورده وبعد از مدتی کارشان را رها میکنند وفکر میکنن ایراد از شرکت شان است ومیگوینداین کار جواب نمیدهد ،درصورتی که اشکال اصلی از نحوه انجام دادن ویا پشتکار خودشان است،
شرکت بیز وتیم من  قدرت و اعتبار بالایی دارد،مانتورک را درست واصولی کار میکنیم وهمه دوستانی که با ما کار میکنند موفق شده اند،ما نتورک واصول نتورک را درایران پیاده میکنیم ،ما معتقدیم یاهمه باید با ما کار کنند یا مثل ما کا رکنند،بااین نگرش 
خدا هست
                من هم هستم
                                    پس همه چیز هست






سلام تمام افراد اقدام ما زیر گروه یکی از دوستان من شدن من که نمیتونم زیر گروه پیدا کنم (چون از هر کسی سوال میکنم در این شرکت ثبت نام کرده) باید چکار کنم فقط خرید 
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۳ از تیم خفن ارومیه
سلام میگن این شرکتا درامدشون حرامه این علمایی کا فتوا دادن اولا چرا به بانک هاهم نمیگن درصد وام هارو کم کنن, دومن اینکه حالا گیریم حرامه چرا مجوز دادن, سوم اینکه مجوز دادن چرا دارن زیر ابشونو میزنن امروز شبکه شماهم داشت زیراب این شرکتارو میزد  
اصلا اینایی که همچین حرفایی میزنن, چرا ی کار خوب بهتر از این کار به جوونا نمیدن, چراهمه جوونای مملکت بیکار مونده, اصلا کارهای اینا از ریشه خرابه
۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۸ بانو ایرانی
دوستان عزیز من از درآمد زیاد اصلا بدم نمیاد و آدم فعالی هم هستم .در مورد این شرکت بسیاری از دوستان خواستند که وارد بشم و من نیز بسیار تحقیق و فکر کردم .و به این نتیجه رسیدم که درآمدی که آید من بشه از خرید زیر مجموعه من از این شرکت خواهد بود .پس من باید بسیار فعالیت کنم تا زیر مجموعه خودم را زیاد کنم تا اینکه درآمدم بالا بره .ولی دوستان به یک چیز توجه نکردید .و اینکه درآمد من از زیر مجموعه خودم که آنها نیز باید به اندازه خودشان فعالیت کنند .ظلم آشکار است و بیشترین سود را خود صاحبان شرکت خواهند برد .و به امثال من و شما با اون همه فعالیت و بقول یکی از دوستان دورغ و نیرنگی که زده میشه پولی گیرمون نخواهد امد.و متاسفانه به خاطر بحران بیکاری در جامعه مردم به این نوع مشاغل رو آورده ولی نمیدانند که با این کار یک نفر سود کلان گیرش میآید نه امثل ما.در آخر از این که وقت گذاشتین و نوشته مرا خواندید ممنونم.خواهشم اینکه نون بازوتون را بخورید نه نون زبونتون را و خواهشن ظالم پروی نکنید که در آخر به ضرر خودتون و بچه هاتون تموم میشه.به فکر کشورمان باشیم.
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۶:۰۶ احمدعلی عرب
تیم فقط تیم حمید حسنی شاهروووود
داداشیا ی روزی منم میگفتم نمیشه نمیتونم بریدم و نه!
الان پورسانتم  شده تومن11.700.000
برامم مهم نیست که کسایی میان میگن دروغه الکیه و ...
کسایی ک الان راضی نمیشن اینا نتورکر های اینده هستن ک باید صد نسل زیر شماها فعالیت کنن
درضمن  باید مدرک داشته باشن برای اینکه بتونن کار کنن.
***براتون مهم نباشه که مردم میگن نه!چون توی روستایی که همه پاهاشون لنگ میزد/به پای کسی ک داشت صاف راه میرفت سنگ میزدن***
یا علی

بنظرم اگر این شرکتها درست رفتار کنن و حق بازار یاب ها و فروشندگانشونو کامل بدن می توانند موفق باشند.ببینید بازاریابی چه تو اینترنت چه در فضای جامعه جزو سخت ترین مشاغل دنیاست کلی دوندگی و ممارست میخواد.حالا اگه این وسط یکی تو دادن حق بازار یاب ناز کنه تموم شده است .مثل آب خوردن کارو ول میکنه میره کنار.این شرکتها باید امتیازاتی برای اعضای فعالشون داشته باشن,وکلی سیاستهای دیگه که می تونه باعث موفقیتشون بشه.
سلام روزتون بخیر بغول گفته دوستمون میگه اینکار کلاهبرداریه من میگم اصلا کلاه برداری یعنی ۴۰۰۰۰۰هزار نفر همه ادمای ساده لوح بودن یا الکی دارن کار میکننن اگه اینجا درامد نداشت هیچکس نمی موند یک نفر دروغ میگه دونفر میگه همه دروغ نمیگن اینجا چی ازت کم میشه هیچی این محصولاتی که میخرین همیشه مجبورین از سوپری محلتون بخرین حالا شده یک فرهنگ 
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۹ محمد اکبری
متاسفانه اکثریت مردم ما منفی بافن و هر کار جدیدی که میاد اول منفی بافی میکنن و بجای اینکه جوانب مثبت قضیه رو ببینن فقط دنبال اشکال تراشی هستن ولی اگه واقعا ما تو این کار به هم کمک کنیم میتونیم هممون زندگی خوبی داشته باشیم مشکل از اونجا شروع میشه که نه خودمون میخوایم موفق بشیم نه میذاریم بقیه کار کنن تر خدا یکم به این حرفا فکر کنید التماس تفکر 
سلام به همه.یه عده ادم داریم که به کسی نمیگن چطور پول در بیارن و چیز رایگانی به کسی نمیدن بعدش میان اینجا خیلی راحت از رو دلسوزی میگن این کار خوب نیست و......عزیزم شما برو دنبال کسب و کار خودت و بذار دیگران رویا پردازی کنن.اتفاقا وجه تمایز ما رویای ماست.ضمنا وقتی گفتی مخ زنی فهمیدم اصلا از این کار هیچی نفهمیدی.از لحاظ روانشناسی بگم دلیل اینکه این بیزینس رو زیر سوال برد به این بر میگرده که یه جور نگرانی و شاید عذاب وجدان از خارج شدن اینکار داره.و سعی میکنن دیگران رو دلسرد کنن چون میدونن دراینده حسرت ادمهای سختکوش اینکار رو خواهند خورد.البته اگه کسی قراره با یه کامنت دلسرد بشه بهتره اصلا وارد نشه چون به اینکار ایمان نداره.ما همه به پیش خواهیم رفت و رویاهای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد.ضمنا این هم یه کلک قدیمیه که اسم استاد دانشگاه و.... رو عنوان میکنن تا حرفشون موجه جلوه کنه.
سلام. لطفا درباره رزومه و بیوگرافی اقای عطاران مطلبی ارائه میکنید.؟
اگه میشه به ایمیل ارسال کنید؟
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۰ داوود برزگری
در جواب دوست عزیزم سام باید عرض کنم:
اولا هیچ وقت به نتورک از بالا به پایین نگاه نکنید مطمئنم وضع شما انقدر توپ نیست و در حدی نیستید که بتونید در مورد دومین صنعت پردرآمد دنیا به این راحتی نظر بدید و بررسی کنید پلن درآمدشو.دوم اینکه همیشه مشت نمونه خروار نیست و همیشه همه جا خوب هم هست بد هم هست...پس با یکی دو نفر منطقی نیست یک صنعت یا شرکت رو زیر سوال ببریم.سوم اینکه اگر پلن درآمد شرکت مشکل داشت بقول شما!!! و سردرگم بود هر روز در هر گوشه از کشور عزیزمون ایران ویژن های میلیونی و میلیاردی توسط اعضای این شرکت ها تیک نمیخورد که چند نفرشونو من خودم قبلا از نزدیک میشناختم و کاملا به وضع مالیشون واقف بودم.چهارم اینکه ما ایرانیان اصلا عادت نداریم زود قضاوت کنیم ایرانی ها متین ترین،سخت کوش ترین و سازنده ترین و با معلومات ترین و صد البته با اصالت ترین مردم دنیا هستند اینو میتونید با تحقیق از اینترنت و بزرگای ایرانی در هر زمینه و شاخه و صنعتی بهش برسید.حالا اینجا امکانات فعلا بدلیل تحریم و... دست و بال این استعداد هارو بسته مشکل مردم نیستند.پنجم اینکه اولین معیار این صنعت اینه که اول باید هدفتونو تعیین کنید که از این سیستم چی میخواید،چون بدون هدف بیایید مثل همون به اصطلاح تاپ لیدرتون میشید،پس اول هدف بعد اقدام.ششم و آخرین نکته اینکه بهتره بجای اینکه تو این تاپیک ها بدگویی کنید که اصلا منطقی نیست میتونید به عنوان یک شکایت نامه طرح کنید و به مجلس و کمیته نظارت بر اجرای بازاریابی شبکه ای بفرستید و جوابتون رو بگیرید.باتشکر از همه زحمت کشان این مرز و بوم
عزیزم من یه هفته دارم کارمیکنم ۲۶۰تومن پورسانتم شده اون لیدر نبوده ک تورو پرزنت کرده تاپ لیدر حدالقل ۱۰۰۰نفر مجموعه داره اگه تا تهش میرفتی الان اوکی اوکی بودی همه چی بستگی به خود ادم داره 

پیگیری خرید
درود
کلا ما ایرانی ها عادت کردیم هر چیزی رو بدون تحقیق و مطالعه بپذیریم...از دین و مذهب بگیرید تا همین شرکت های هرمی...بدون تحقیق و بررسی میگیم اسلام دین کاملی نیست و یا شرکت بیز خعلی خوبه
من پلان های شرکت بیز رو حدودا 3 ماه تمام روش وقت گذاشتم و با چند تن از اساتید اقتصاد و حسابداری دانشگاه تهران به بررسی این پلن ها پرداختیم و به این نتایج رسیدیم
1- سردرگمی در پلن ها کاملاً عمدی بوده و می توانست پلن ها خیلی ساده تر باشد

2- سود آورترین و اصلی ترین پلن، پلن شماره 2(شش سطح) می باشد.ما بقی پلن ها بسیار بسیار نا مشخص و فرعی می باشند...حتی تاپ لیدرها به توضیحات مختصر در این مدل پلن ها بسنده می کنند.

3- به وارد کردن و فرمول نویسی کردن پلن شماره 2 در فایل آفیس اکسل که مهمترین پلن می باشد به این نتیجه رسیدیم که:
 
-اگر خ خ خ خ خ خ  خ  فعال و زرنگ باشیم 729 نفر زیر مجموعه داشته باشیم و آنها را نگه داریم با هزار و یک ترفند بعد از یکسال میانگین ماهی 2200000   تومان دو میلیون و دویست هزار توامن دریافت می کنیم....(توجه داشته باشید که تمامی خرید ها برای بار اول 900 هزار تومان و برای دفعات بعدی 100 هزار تومان در نظر گرفته شده. که در واقعیت هم همین طوره...یعنی طرف فقط یکبار خرید 900 تمنی میکنه در بقیه ماه ها با حرید حداقل فقط سعی داره تو گروه بمونه و بقول معروف آف نشه)
نکته دیگه اینه که محال شما بتونید 729 نفر رو نگه دارید چون تجربه میگه ریزش زیر مجموعه ها خیلی بیشتر از افزایش زیر مجموعه هاست و اینکه شما باید روزی چند ساعت به مخ زدن این افراد بپردازید که آی خرید کنید آی بمونید آی آینده روشن نزدیکه آی ماشین مدل بالا نزدیکه آی خونه چندصد میلیونی بخریدوووو... خلاصه خودتون از خودتون بدتون میاد از بس دروغ میگید

و در آخر اینکه تاپ لیدری که من رو پرزنت کرد با اون همه انرژی و زبون و قیافه بعد از 2 سال فقط تونسته بود 28 نفر زیر مجموعه جمع کنه یعنی ماهی تقریبا 220 هزار توامن پورسانت که 100 هزار تومانش میره واسه خرید اجباری که البته از خودش میپرسیدی میگفت من 1300 نفز زیر مجموعه دارم که حالا بماند من از کجا فهمیدم ایشون فقط 28 نفر زیر مجموعه داره(با سرقت اکانت سایت)شما اگه خ هنر کنید 81 نفر جمع کنید بطور میانگین بعد یکسال ماهی 500 هزار تومان پورسانت میگیری( منهای 100 هزار خرید اجباری)ببین آیا میصرفه؟ تازه اگه ریزش زیر مجموعه نداشته باشی...مطمئناً همه افراد زیر مجموعه مث شما زرنگ نیستن...


ضمنا  دروغ و خالی بندی از ارکان مهم شرکت های هرمی

خوش باشید
خود رندی گیج هم ادعا نمیکنه که تا تهش رفته.ما الان 500 ساله داریم سنتی کار میکنیم پس توقع نداشته باش یه پدیده 70 ساله رو زوود درک کنی.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۷ رضا طاهری
سلام 
این نظر شخصی من نیست و خیلی های دیگه هست
این شرکت ها اگر هم سود کلانی میکنند با استفاده از من و شما هست
من تا تهش رفتم و چیزی جز رویا پردازی و چرت و پرت نصیب من نشد
پاسخ:
مسلما کسب سود در اولویت کار این شرکت هاست و شرکتی رو نمیشه پیدا کرد که ضرری رو متحمل بشه تا دیگران سود ببرن!!
و لزوما قرار نیست همه افراد جامعه با سطح فکرهای متفاوت ، در اینگونه مشاغل موفق بشن چون علاوه بر توانایی ، صبرو تحمل و کار گروهی ، جنگیدن برای رسیدن به هدف نیز باید جزء دغدغه های روزانه فرد باشه . همونطور که موفقیت در سایر شغلها هم بر همین منوال است ! ( نمونه بارز آن شغل ویزیتوری است ).
برخلاف تو ، دوستان نزدیک من همکنون در این شغل مشغول به فعالیت هستن و درآمدشون چند برابر یک کارمند دولت است !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی