روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


۴۱ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است


شاید این طور به نظر برسد که اطلاعات همه فروشندگان درباره محصولاتی که می فروشند کامل است ، اما بررسی ها نشان داده است که بسیاری از فروشندگان ، درباره محصولات خود ، آگاهی کامل و دقیقی ندارند و البته هیچ مسئله ای به اندازه فقدان دانش فروشنده نسبت به محصول، از مشتریان سلب اعتماد نمی کند .گرچه بدیهی است که اگر فروشنده ای از ویژگی های محصول خود معلوماتی نداشته باشد ، هرگز قادر به کاربرد هیچ یک از مهارت های فروش بر روی مشتریان نخواهد بود و سرانجام مشتری هم نسبت به محصول و هم نسبت به شرکت تولیدکننده آن محصول و هم نسبت به فروشنده محصول ، بی اعتماد خواهد شد .


یک فروشنده ، معمولا عدم آگاهی خود را با نداشتن دانش کافی در مورد محصول نشان می دهد .فروشنده زمان کافی برای بررسی مسائل مربوط به فروش صرف نکرده تا محصول یا خدماتی را که می خواهد بفروشد ، درست بشناسد . وقتی مشتری سوالاتی درباره محصول یا خدمات می پرسد ، فروشنده تپق زده و لکنت زبان پیدا می کند یا سعی می کند پاسخی سرهم نماید . این کار نه تنها اعتبار فروشنده و شرکت را زیر سوال می برد بلکه اعتماد به نفس خود فروشنده را هم به شدت تحت تاثیر قرار می دهد .


یک فروشنده حرفه ای باید قادر باشد در مشتریان این درک را ایجاد کند که آنچه از وی خریداری می کند ، بهترین گزینه و انتخاب در جهت رفع نیاز وی است .

admin
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

معمولا فروشنده ها خیلی حرف می زنند . اما فروشنده خوب ، سوال های خوب و گزیده می پرسد .


شما باید بعنوان یک فروشنده ، 70 درصد گوش کنید و 30 درصد سوال کنید .


کار شما فقط کمک به مشتری است جهت رفع نیاز او .


تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند


دریک گفتگوی خوب ، مشتری خودش قیمت را می پرسد .


شما ابتدا باید محصولات خود را بطور کامل به مشتری معرفی نمایید و وقتی مشتری با رفتارش به شما « نه » می گوید ، فروش را متوقف نکنید و جبهه گیری نکنید  . در واقع مشتری شما را دعوت می کند به اینکه اطلاعات بیشتری درباره محصولات در اختیارش بگذارید .

admin
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

»»» توجه توجه توجه : سایت کافه لینک متاسفانه در حال حاضر به فعالیت خود ادامه نمیدهد «««

 

چطور با کافه لینک کار کنم؟
کار با کافه لینک خیلی ساده است. اول باید در کافه لینک ثبت‌نام کنید. سپس با کلیک بر روی لینک فعال سازی که به ایمیلتون فرستاده میشه ، حسابتون رو فعال می کنین. 

هر روز به کافه لینک سر می زنید و روی تبلیغ‌های قابل مشاهده در صفحه اصلی سایت کلیک می کنید.

( می توانید همه تبلیغات رو به طور همزمان باز کنید و منتظر بمانید تا شمارشگرهای تبلیغات صفر شوند ، سپس آن صفحات را بسته و صفحه اصلی کاف لینک را رفرش کنید تا تبلیغات مشاهده شده تیک دار شوند . در همین صفحه می توانید مجموع امتیاز دریافتی را مشاهده نمایید )

با کلیک شما بر روی یک تبلیغ، وبسایت مربوط به آن تبلیغ و یا توضیحات آن در صفحه‌ی جداگانه‌ای باز می‌شه. در نوار بالای این صفحه یک نمایشگر زمان وجود داره. پس از صفر شدن این زمان امتیاز مشاهده این تبلیغ در حساب شما ثبت می‌شه. امتیاز هر تبلیغ معادل تعداد ستاره‌های آن تبلیغه. بنابراین شما با کلیک بر روی هر تبلیغ به میزان ستاره‌های آن تبلیغ، به امتیاز خودتون اضافه می‌کنید. مقدار امتیازتون رو هم  می‌تونید در سمت چپ نوار بالای صفحه اصلی کنار نام کاربریتون ببینید.

لازمه که به سه مورد مهم دقت کنید :
اول: برای دریافت امتیاز حتما باید از طریق صفحه ورود به سایت، به حساب کاربری خود وارد شوید .

دوم: شما تا قبل از صفر شدن زمانی که باید صفحه تبلیغ دیده بشه، نباید صفحه‌ی اون تبلیغ را ببندید. امتیاز هر تبلیغ تنها در صورت انتظار شما برای به صفر رسیدن زمان مشاهده، به حسابتون اضافه می‌شه.

سوم: تبلیغ‌‌های کافه لینک تند تند، عوض میشه. پس سر زدن روزانه به کافه لینک باعث میشه هیچ امتیازی رو از دست ندید .

امتیازم در کافه لینک به چه دردی می‌خوره؟
خوب شما با این امتیاز از کافه لینک جایزه می‌گیرین. چطوری؟ خوب مقدار امتیاز شما به سطح هرکدوم از جوایز کافه لینک که برسه، شما می‌تونید اون جایزه رو دریافت کنید. صفحه جوایز رو می‌تونید از طریق پنل کاریری و کلیک بر روی آیکون (دریافت جایزه ) ببینید. در این صفحه جوایز کافه لینک و مقدار امتیاز لازم برای دریافتش رو می‌تونید ببینید. مثلا وقتی امتیاز شما به 200 برسه می‌تونید یکی از کارت شارژهای 1000 تومانی رو از کافه لینک دریافت کنید. 

کارت شارژ 1000 تومانی : 200 امتیاز

کارت شارژ 2000 تومانی : 390 امتیاز

کارت شارژ 5000 تومانی : 980 امتیاز

admin
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۵ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱ نظر