آمــوزش کسبـــــ درآمد از اینترنت

اینترنت مانی - جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ق.ظ

تعریف فروش در بازاریابی مدرن

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است ، به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است .


فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل ، موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد . برخلاف تفکرات رایج ، فروشندگی ، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست . فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده و بمنظور انتخاب صحیح ، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید ، جلب نماید .


بازاریابی چیست ؟
بازاریابی عبارتست از شناختن نیازها از طریق مبادله مطلوب .
بازاریابی ، هنر برند سازی است .
بازاریابی عبارتست از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق محصول مناسب ، قیمت مناسب ، توزیع مناسب  و ترویج و تبلیغ مناسب .


خریدار کیست ؟
فردی است که به طور اتفاقی با شما برخورد کرده و از شما خرید می کند .


مشتری کیست ؟
فردی است که مکررا از شما خرید می کند و شما را می شناسد و به کسب و کارتان وفادار است .


کار فروشنده :
وظایف یک فروشنده ، جذب و حفظ مشتریان است . معیار کارآمدی فروشندگان ، تعداد جذب مشتریان جدید یا فروش به مشتریان قبلی در مدت زمان خاصی است .



نوشته شده توسط admin
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
       

روابط و داد و ستدها در اینترنت بصورت مجازی و تا حدودی متفاوت از دنیای خارج از اینترنت هستند ، به همین دلیل بر پایه اعتماد متقابل و تجربه دیگران صورت می گیرند .
معرفی سایتهای کسب درآمد در این وبسایت نیز بر پایه : آمار کاربران ، رضایت کاربران ، پرداخت بموقع و سابقه آنها صورت می گیرد .
با یادگیری و افزایش تجربه ، به مرور زمان می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت .
انتقادات،نظرات،پیشنهادات و درخواست راهنمایی خود را در قسمت نظرات هر مطلب بیان نمایید .

تبلیغات
خدمات ما
طبقه بندی موضوعی
درآمدهای من از اینترنت

» 25000 ت از کافه لینک
» 48000 ت از بازاریابی شبکه ای
» 55000 ت از شانسی پارس90
» 35000 ت از فروشگاه خرید پستی
» 2000 ت از اسنو باکس
» 2000 ت از آر تی آر باکس
» 2000 ت از پایتخت باکس
» 4000 ت از تجارت کلیک
» 2000 ت از بیست باکس
» 9200 ت از توباکس
» 2000 ت از باکسها
» 205000 ت از کارک
» 2000 ت از تک باکس
» 2000 ت از پول باکس
» 1000 ت از لایف کلیک
» 2000 ت از پارسیان باکس
» 30000 ت از فیس نما
» 2000 ت از پی باکس
» 5000 ت از یک باکس
» 2000 ت از فراز باکس
» 500 گیگابایت از مستقیم کننده لینک مول
» 10000 ت از زد سوال
» 102000 ت از میهن استور
» 2000 ت از استار باکس
» 5 دلار از دانکی میل

»»لیست سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی««


تعریف فروش در بازاریابی مدرن

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ق.ظ
۹۳/۱۰/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است ، به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است .


فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل ، موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد . برخلاف تفکرات رایج ، فروشندگی ، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست . فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده و بمنظور انتخاب صحیح ، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید ، جلب نماید .


بازاریابی چیست ؟
بازاریابی عبارتست از شناختن نیازها از طریق مبادله مطلوب .
بازاریابی ، هنر برند سازی است .
بازاریابی عبارتست از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق محصول مناسب ، قیمت مناسب ، توزیع مناسب  و ترویج و تبلیغ مناسب .


خریدار کیست ؟
فردی است که به طور اتفاقی با شما برخورد کرده و از شما خرید می کند .


مشتری کیست ؟
فردی است که مکررا از شما خرید می کند و شما را می شناسد و به کسب و کارتان وفادار است .


کار فروشنده :
وظایف یک فروشنده ، جذب و حفظ مشتریان است . معیار کارآمدی فروشندگان ، تعداد جذب مشتریان جدید یا فروش به مشتریان قبلی در مدت زمان خاصی است .

نظرات  (۱)

عالی بود....ساس فراوون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی